Kızlar bebeğim 2 buçuk yaşında hala kıyafetlerini ayrı ve siveno sıvıyla yıkıyorum ama şuan bez bırakırdığim için haliyle çok çamaşır cikiyor çok çabuk bitiyor deterjan pahalida bi yanım degistir diyor biyanim 1 sene daha dayan diyor siz hangi sivi deterjan kullaniyorsunuz sizce birakiyimmi bununlami devam edeyim siz bebeklerine hangi siviyi kullaniyorsunuz