sureklisifreunutanokiz cigdem_goktug azaltarak bıraktırmak daha sağlıklı, sevgi ile başlayan yolculuk sevgi ile sonlanmali bence Ama annenin sabrına, zamanına, hazır oluşuna da bağlı Sabır taşı tiksindiriyor, bence bebeklerimiz böyle bir sonu haketmiyor 😔
cigdem_goktug sureklisifreunutanokiz aklı ermeye başladıkça o mümkün değil ya benım de niyetim öyleydi hatta gece 1 sefer günde sadece uykuya geçişlerde emdiriyordum şuan yenidogandan farksız duruma geldik bu benı ve bebeğimi çok yıpratıyor kilosu ve yemek yemesi güzel o yüzden 2 yaşına kadar sabredemiycem 😔