Kdz aynı durum bizde de vardı, bu havanın durumuna göre sıcaktan oluşan bir durum,, ben havanın durumuna göre kıyafetler giydiriyorum ve birde banyoya ilk girdiğinde ılık suyla yıkayıp, çıkmadan son 5 dk ılıktan biraz soğuk su döküyorum ama banyodan çıktığında da sıfır kollu giydiriyorum çok şükür baya bir düzeldi bizim alnında, boynunda, göğsünde, kollarında ve kollarının katlama yerlerinde bile doluydu… Burnunu temizlemek için kullandığımız fizyolojikle Bi yıka istersen doktor bize poposu için vermişti belki düzelir