gunes1924 eliiifogz bebeğim günlerdir mama içmiyordu doktor bu mamayı önerdi içmeye başladı 3 gündür düzenli içiyor
ebruliss eliiifogz alerji maması ise bulma konusunda sıkıntı yaşarsınız alerji mamaları sıkıntılı. Bizde kullanıyorduk evolvia rp1 doktorumuz aptamil pepti syneo gecirdi ama zor bulunuyor tabi raporlu mama bunlar. Sizin bahsettiginiz normal olanımı?
eliiifogz YorgunAmaMutluAnne bir haftadır mama içmiyor bebeğim ek gıdaya geçtiğimizden beri doktor da Bu mamayı önerdi ama her yerde yokmuş sanırım siz ne kadara ve nerden temin ediyordunuz
cukurkas Pepti syneo denedik o kötü kokuyordu sevmedi sadece Evolvia rp1 içiyordu fakat kilo almayınca bebelac geçtik çünkü sadece mamayla besleniyor
gunes1924 cukurkas inek sütüne mi alerjisi çıktı bebeğinizin neye göre raporladı doktor mamayı kilo almayan bi bebeğim var evolviya normal kullanıyorum yeni başladık onada
cukurkas gunes1924 evet süt alerjisi var bize kilo aldırmadı ama memnun kalıp kilo alanda çok kişi var sanırım bebeğe göre değişiyor şimdi ek gıdaya geçtik yeni yeni kilo alınımı yeni mamayla birlikte artı