2 kere sezeryan doğum yaptım böyle bi korkum olmadı, 1 kere bakırlı taktırdım yıne korkum olmadı çünkü öyle çok bı canım yanmadı. Dün mırena hormonlu taktırdım ama yok böyle bı ağrı acı taktırken ayrı canım yandı eve geldim ayrı ağrı cektım bugün daha iyiyim, ama esımın yaklaşmasını ıstemıyorum o acı gözümün onunden gıtmıyor ya bılsem asla taktırmazdım hormonlu. Acı eşiğim çok yüksek sezeryanda bıle hıc ağrı kesıcı almadım bakırlı spıral de ağrı sızı yapmadı ama bu hormonlu tarıfsız bısey. Siz siz olun regl döneminde gıdın korkudan esımden kaçıyorum bunu nasıl aşabılırım ya bıde 1 ay korunma gerekıyormus doktor öyle soyledı vücut kabul edene kadar ekstra önlem gerekıyormus taktıranlar bılgısı olanlar var mı