Kızlar merhaba, ben 24 yaşındayım. Ergenlik dönemimde asla sivilce problemim olmadı. Fakat 19 yaşına girdiğim günden bugüne kadar yüzüm bir kere olsun temiz kalmadı. Sivilce ve sivilce izlerinden kurtulamıyorum. Koca koca irinli sivilceler. Ne yaptıysam kurtulamıyorum. Yakın zamanda eşimin ailesinin yanına gidicem şuan yanağımda yanardağ gibi bir sivilce var🥹 orda ki insanlar, eltimler, görümcemler vs sürekli dalga geçer gibi soruyorlar. Ben ordayken başıma geldi çünkü. Kayınlarımın yanında kıızzz o ne öyle sivilce değil bomba gibi filan demişti bir tane eltim. Çok takmamıştım o zaman. Ama nedense bu sefer çok takıyorum. Ben gidince gene aynı konuşmalar vs olucak. Şaka adı altında dalga geçecekler benimle. Çekiniyorum da biraz ne yapıcam bilmiyorum. Emzirdiğim için doktor ilaçta vermiyor. Öylece kaldım dua ediyorum sürekli cuma gününe kadar geçsin diye. Aranızda böyle deri altı sivilce sorunu yaşayan var mı? Nasıl geçirtiyorsunuz? 🥹🙏