Kızlar yataktan cıkmaya dermanım yok kılımı kıpırdatmak istemiyorum günde 1 öğün anca yapabiliyorum içim almıyo bebeğim var ufak 2 yaş hareketli dermanım yok arkasında koşmaya sürekli mutsuzum sürekli 15 gün önce 3 yıl sonunda anksiyetem için tedavi almaya gittim doktor bit ilaç yazdı fakat nadir yan etkiler görününce bıraktım doktora söylemeden ya ilacın etkisi yâda depresyon bilmiyorum ama iyi değilim sürekli ağlamak geliyor içimden