san1 yeterli beslenmediği için sarılık oluyor sütünüz artana kadar mama ile destekleyin, bu yanlış bir durum değil gerektiği yerde sağlığı için mama gerekiyorsa verilmeli🌸bende 26 temmuzda doğum yaptım ama 2.olduğu için tecrübeyle hemen meme-mama olarak beslemeye başladım bu yüzden hiç sarılık riski olmadı. Bir meme bir mama veriyordum ama son 1-2 gündür gündüz meme gece mama vermeye başladım. Sütüm artması için ekstra sağımda yapıyorum bir de solgar ın destekleyici vitaminini kullanıyorum ilk oğlumda da bu şekilde yapmıştım