Deletedmom_968 2 ay aşısı oldu üzerinden bir aydan fazla geçti fakat aşı yerinde şişlik kızarıklık oldı normal mi
TwinsAndBeren Deletedmom_968 hayır hiçbir şey yapmayın kendiliğinden kabuklanıp düşecek hemşire bilgilendirdi sorun olmuyor 3 çocuğumda da oldu müdahale etmedim
myybabyy Bizimki neredeyse küçük bir erik kadar olmuştu. Sonra üstü kabuk tuttu en son geçen gün içinden aktı. Doktorum normal demesine rağmen her seferinde kafamı kurcaladı ams akınca da şişlik indi. Normalmiş yani daha da şişebilşr korkmayın
Deletedmom_968 myybabyy daha da şişmişti bu inmiş hali geçecek gibi o zaman aşı yapılalı bş ayo geçti yeni şişti 1 hftadır bu şekilde benim kafamı kurcalayan niye bir ay sonra oldu bir sorun mu vardo diyeydi normalse teşekkür ederim bilgilendirme için