Poyrazmom0 Fiyatı aşırı uygun bir bit yeniği var gibi sankiii
Bende de 11 128 gb var, ben de satmayı düşünüyorum telefoncu 14 bin fiyat biçti 🙄
Şahsen ben de birinden almaya çekinirim ne kaçak mı, çalıntı mı insanın aklına her şey geliyor. Media Mark yenilenmiş cihaz olarak ikinci el telefon satıyor oraya bakabilirsiniz.