minnakveannesi Arkadaşlar doğum yapalı 27 gün oldu yardım başvurusu onaylanmış bundan sonraki süreç nasıl oluyor nereden ve nasıl çekicem parayı bilgisi olanlar paylaşabilir mi?
denizahsen minnakveannesi onaylandıktan en az 10 15 gün sana uzun bir mesaj geliyor cocuk yarimi falan. Onla alakalı o onaylandı git çek demek 🤣🤣 halk bankasına gidiyorsun kimlikle elden alıp imza atıyorsun ve ben öğrendim ortalama her ayın 27 30 u arasi yatıyor
minnakveannesi aryaveasil e devlete giriş yapıp arama kısmına doğum yardımı yazınca sayfaya yönlendiriyo sizi ordan yapıyosunuz
Niyesordunbucevabi minnakveannesi ilköğretim ailem uygulamasını indirin orda ödeme listesi oluşacak uygulamadan takip edin belirlenen ödeme tarihin de Halbankasına yatacak gişeden çekeceksiniz ATM’den olmuyor
minikmucizemm19 Ben mayısta dogum yaptım temmuzun 31 de yattı halkbankasına yatıyor ve sadece vezneeen alabılıyorsunuz
kayra0223 minikmucizemm19 bende Mayıs’ta doğum yaptım Haziran başında başvuru yaptım sistemde temmuz tek yatmış gözüküyor daha çekmeye gitmedim
minnakveannesi Niyesordunbucevabi yaptım ödeme listesinde TC bulunamadı diyo yeni kaydettiğim için mi acaba öyle oldu
bozkurt27 minnakveannesi sistem bazen hata veriyor aile uygulamasında direk 144 arayın gereken bilgileri veriyorlar zaten eğer size normalden mesaj ASHB den geldiyse direk halk bankasına gidip kimlik ile çekebilirsiniz
minnakveannesi bozkurt27 yani başvuru onaylandıktan hemen sonra çekilebiliyo mu acaba çünkü başvıru yapalı 15 gün falan oldu genelde 2 ay sonra çektim falan diyo insanlar
bozkurt27 bozkurt27 ben geri dönük aldım Ocak ayı doğum yaptığım için her ay mesaj alıyor aile sosyal bakanlığında sonra bankaya gidip çekiyorum