bebeklielif ya en sinir olduğum konulardan biri. Herkesin bebeği kendine özel her anne bebeği için en iyisini düşünür. Herkes kendi yetiştirdiği çocuga baksın, siz dimdik durun karşılarında hiç çizginizi bozmayın sizin için ne doğruysa onu yapmaya devam edin. Ben 3 gün kuralıyla veriyorum diye herkes yadırgıyordu. Bir gün tahin denedim minicik. 3 gün boyunca Da deneyecektim. 5 dakika içinde çocugum acillik oldu. İyiki herkesi dinleyip fazla fazla vermeden yavaş bi şekilde ilerlemişim dedim