
Bebeğim 3 aylık olacak kafa şekline dikkat etmeye calısıyorum ama bir taraf daha yamuk ve yüksek duruyor. Önden bakınca da üst sol taraf daha yüksek duruyor. Sol tarafına yatırınca düzelir gibi oluyot ama sonra yine aynı sizce bu düzelir mi daha ayı küçük diye düzelir gibi geliyor ama dr a da soracağım sizin bebişlerin kafasıda hiç böyle oldu mu? Arkası düzleşse anlayacağım ama önden bakınca kafanın orta hattı yanda duruyor arkasıda böyle