aaacck Merhabalar, sütümü sağmaya başladım. Gece ve gündüz ayrı veriliyormuş. Gece ve gündüz süt saatleri aralığı kaç oluyor. 18.00 gündüz mü gece mi kafam karıştı
Kuzularinanasi aaacck siz gece de sagdiginiz sutu verecekmisiniz.yani siz isteyken fln mi sagimla iccek sutu.eger gunduz icerekseniz gunduz sagim yapin sadece.
dunnobeck aaacck Ben de sütümü arttırmak için sağıyorum, dediğiniz gibi normalde ayrı vermek lazımmış ama ben karışık veriyorum çok fark olduğunu hissettirmedi nedense. Sabah sağdığım sütü gece verince de mışıl mışıl uyuyor
feniks aaacck ben hiç uymadım ona hep verdim karıştırıp bilmiyordum öğrendikten sonra da uygulamadım çünkü bizde bir etki yapmamıştı zaten o yüzden gerek duymadım
gizematadeniz aaacck valla hicbir farki yok karıştır gitsin. Ben aylardır gece.gunduz sutleri karistiriyorum. Hicbir sorunu yok
aaacck Kuzularinanasi sütümün artması için emzirme sonrası sağım yapıyorum ben. Sütüm az olduğu için gündüz ve gece olarak 2 ayrı kaba topluyorum. Ama gece sütü kaçtan kaça kadar onu bilemedim
Kuzularinanasi aaacck himm anladim 6dan sonra gece sayilir sanirim.bn sadece gunduz sagdim gunduz icirdim.