Iyi aksamlar arkadaslar. Kizim iki aylik. Ben sütüm az diye en basindan meme + mama gidiyordum. Mamayi günde ikiye kadar dusurdum. Sut artirmak.icin humana ve bestlak damla iciyorum. Iki gundur kizim.geceleri 5 saat uyuyor. Ve ben iki gündür pijamam ıpıslak kalkıyorum. Sutum hep akmis oluyor. Cok üzülüyorum boşa gidiyor sütler iki gecedir
Ne yapmami önerirsiniz?