Taazeannee canım oncelıkle allah kolaylık versın bende nerdeyse 4 bucuk aylık anneyım dısarı cıktıgımda falan sagım yapıp evde bırakıyordum anneme ana sagdıgmda 30 40 cc anca cıkıyordu dıyordum bu cocuk buncacıkla nasıl doyacak sagımda elde edılen süt mıktarı bebegının emdıgıyle aldıgı sut mıktarıyla aynı ölçüde değil bebegın emdıgınde daha cok alıyor benım bebegım nerdeyse cok az mama takvıyesı aldı ben hep emzırdım ve su an gelısım boyu kılosu 7 aylık bebek olculerınde cok sukurkı o yuzden sagımdan elde ettıgınle sut mıktarıyla moralın bozulmasın hem sağ hem mumkun oldugunca emzır bebegını