Bebeğim 3 buçuk aylık, (3 ay 19 günlük) Biz beslenme olarak %95 meme gidiyorduk belki iki günde 1 60 ml mama içiyordu bazen de 3-4 gün hiç içmiyordu. Genelde gece sağdığım sütleri de biberonla veriyordum ve hiç sorun yaşamamıştık. Memeleri 30 dk emiyordu her birini 1 saat emiyorduk neredeyse. Şimdi 3 haftadır biberon almıyor, biberonla da arada sağdığım sütleri veriyordum. Diliyle itiyor midesi bulanır gibi yapıyor kaşıkla denedm onda da ağlıyor içmek istemiyor. Sadece meme emiyordu 2 haftadır , şimdi memede de 10 dk kalmaya başladı. Etrafa bakıyor, sessiz ortama gidiyorum bakacak hiçbir şey bulmasa perdelere dolaplara bakıyor. Memeyi ağzına alıyor çıkarıp arkaya bakıyor ve bunu 15 kez falan tekrarlıyor. Üzerine örtü örtüyorum bu sefer onu tutup indirmeye çalışıyor. Gece uykuluyken daha iyi emiyor ama bu şekilde bi iki haftadır iyi beslenmediğini düşünüyorum. Normalde üst sınırda kilo alan bir bebekti bi anda herşey değişti. Benden baska hiçbir beslenme alternatifi olmaması diğer şeyleri de yememesinden dolayı stres yaptım heralde sanki bikaç gündür sütüm de azalıyor gibi hissettim. Bunları düşündükçe daha da çok strese giriyorum. Öneriniz var mı? Bestlak damla kullandm resmen olan süt bi anda azaldı hemen bıraktım. ebebekten almıştm sahte falan mıydı acaba bilmiyorum. Solgar kullanamadm alerji yaptı bana b12 değerlerim tavanmış. Napıcam bilmiyorum🥲 Memeyi bıraksın istemiyorum. Bu şekilde olup bırakan var mı bu atak mı acaba? Bir de akşamları uykuya dalmadan huysuzluk başladı ağlama vs.