Yarım saat agladi emziriyordum 7 aylik bu arada elini gozune soktu agliyordu bi baktim kıl var goZunde baktim kıl degil cizik esimde işte kayinvalidemi aradim sakin ol bsey olmaz dedi esim eger gecmezse sabah ciktigimda hastaneye götürürum dedi napmalyim cok agladm