Kızlar bebeğim 25 günlük doktor bana 6 öğünden oluşan bir liste verdi ama ben bunların hiçbirini yapamıyorum öyle bir vaktim yok sadece su içmeye çalışıyorum onun için bazen akşam yemeği bile yiyemiyorum o listeyi her gördükçe kahroluyorum 🤭 siz nasıl besleniyorsunuz