balkizimcicekkiz hayır onlar parayi bize direk vermiyorlar , bizim arabamız var onuda satacağız üstüne ekleyeceğiz evi bulacagiz expertiz felan oluyor sanırım gelip bakıyorlar sorun yoksa . Onlar parayı direk ev sahibine gönderiyorlar , tapuyu da biz adimiza aliyoruz, borç bitene kadar da eve ipotek koyuyorlar borç bitince de kaldırıyorlar
Ve evet faizsiz , sadece dosya parası veriliyor yani bir gün çıkmak istediğiniz zaman dosya paranız da geril verilmiyor bunu söylüyorlar zaten , birde 6 ayda bir kalan taksitlere zam geliyor , bizim 3500 tl gelecek mesela , yani yine çok değil kiramiza on bin zam geldi , bu artık daha mantıklı , martta evi alırsak taksit 33 bin oluyor, ama suan oturdugum ev sahibim kiramızı 20 yaptı seneye 36 diyor , artık kira da kalmak asla mantıklı değil