Kızlar merhaba yeni doğum yaptım ve devletin ne gibi destekler verdiğini nerden başvuracağımı bilmiyorum sadece süt parası yattı bi de 5000 tl doğum parasını biliyorum ona da e devletten başvururken ilk çocuğa 300 ikinciye 600 üçüncüye 900 yazıyordu yanlış bir şeye mi başvurdum bilmiyorum sizler bu ikisi dışında bir şeye başvuru yaptınız devlet başka destek veriyor mu