Aa çok ilginç bu durum bende hep vardı ama teşhisin ne olduğunu şu an sizin sayenizde öğrendim. Sürekli göbek deliğim enfekte olur akardı, en ufak idrar yolu enfeksiyonunda göbeğimden vajinama bir hat halinde keskin ağrı iner doğrulamazdım. Çocukluğumda hep olurdu göbek deliğime antibiyotikli krem sürerdik, şu anda da enfeksiyon geçirirsem oluyor hala. Yani tedavi edilmedi ama başka bir sıkıntı da çıkarmadı. Doğumdan öncesine kadar çok sık idrar yolu enfeksiyonu olurdum, kan işeme vs bu da bu durumla mı ilgili bilemiyorum ama şu an çok sık olmuyor.