Kendimize artık daha fazla vakit ayıramamak dışında bir değişiklik olmadı bizde. Sohbet konusunda ben biraz şanslıyım sanırım; eşim konuşmayı çok sever, ücretsiz izinde olduğum için artık ilgimi çekmese bile o gün iş yerinde olan biteni tüm detaylarıyla anlatır. Zaten günün nasıl geçti diye mutlaka sorarız birbirimize. Akşam yemekleri kızımızı doyurmaya çalışıp bir yandan sohbet etmekle geçer. Sonra eşim ve kızım odaya geçerler, ben mutfak işlerini hallederim. Eşim kızımızı uyutur, ardından birlikte dizi izler ya da kitap okuruz. Bebeğimiz henüz yokken telefonda oyuna fazla vakit harcadığı bir dönem olmuştu. Bu durumdan artık rahatsız olduğumu söylemiştim ve oyunu silmişti. Bence rahatsız olduğunuz durumları açıkça söyleyin, üzerinde karşılıklı olarak konuşun. Beklentilerinizi dile getirmekten çekinmeyin. Bebekle birlikte annenin de babanın da hayatı değişiyor, duygular ve ihtiyaçlar da buna dahil. Ama eşler, diğer eşteki bu yeni duygu ve ihtiyacı kolaylıkla anlayamayabilirler. Bu nedenle şeffaf olmakta fayda var.🌸