Aslında onu ne kadar özenle büyüttüysem bunuda aynı ama arada bişi kaçırmak istemiyorum.Hiç mi kızmamalıyım? 3-4 yaşlarındayken de kızıyorum yapma kızım ordan atlama evi bozma, yeri çizme,suda çok oynama,ona karışma,uslu terbiyeli ol ama o zaman böyle hissetmiyordum yüne gözüne bakıp şuandada olduğu gibi birbirimize bakıp gülüp sarılıp barışıyorduk.