bebeğim 4u bitirdi beşinci aya girdi iki hafta öncesine kadar gece uyuyordu emmek için bir iki kere kalkardı şimdi sürekli uyanıyor nedenini ne olabilir acaba evde serinn yatakta dönüp duruyor mız mız yapior suyunu falan da veriom kabız oldu dicm de 4 gündür yapmıyor annelik çok zor (4 ayda yaşlandım)