26merve26 Bu birazda nasip işi 🥲 6.5 senedir tek prezervatif ile korundum. 3 aydır hap kullanıyorum. ara sıra yetistirmedigimiz vakitler oldu ama ben ellaya basvurmadım cocugum büyüdü 2. olursa olsun baska türlü bile bile lades diyemiyorum diye. ama hepsi regl ile sonuclandı🙊kaza kurşunu bana denk gelmedi beklerdim gelsin diye ama😅