Turgut Özal mahallesi aslında Saadetdere mahallesi diye de geçiyor. Metrobüs güzergahında Saadetdere mahallesi durağındayım ben E5 çok yakınım. 1,5 yılı biraz geçti burda oturuyorum. Esenyurta bağlıyız ama hiiiiiiiiç alakamız yok :) zaten metrobüsün de dibinde olduğumuz için yürüme mesafesi 5 dk ulaşım sorunumuzda yok haliyle.