Bebeğimi 3 gün önce normal doğumla dünyaya getirdim. Biberon lazım olursa diye çok övülen philips avent cam biberondan almıştım. İlk başta sütüm az diye biberonla mama verelim dedik bebeğim asla biberondan bir şey çekemedi. Annem kendisi çekmeyi denedi o bile çekemedi. Sonrasında iğneyle ucunu deldi ve ürün saçma sapan bir hal aldı haliyle yani çok az çekse bile geliyor şimdi ve göğsümü çekmeyi bıraktı aranıyor gibi yapıyor sonra çekmediği için süt gelmeyince sinirlenip çığlık atarak ağlıyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Mama vermeye devam ediyorum ama şırınga ile veriyorum o biberonu kaldırdım attım. Mama da 30 ml e bir ölçek hip koyuyorum 2 saatte bir veriyordum artık çıldırıyor durmuyor diye nerdeyse saat başı mama verir hale geldim. Çok kötü durumdayım aynı şeyi yaşayan varsa lütfen yardımcı olabilir mi????