Kızlar merhaba. Gece uyanmalarından çok yoruldum artık. Gece gündüz ben bakıyorum. Ve artık biraz olsun uzun uyumak istiyorum. Sizce uyku eğitimi alsam işe yarar mı ? Gece 6-7 defa uyanıyor. Güne 6.30 da başlıyor. 8-8.30 gibi geri uyuyor bir süre daha. Uyku eğitimi alan , alıpta memnun kalan var mı ? Lütfen bir destek atın şu uykusuz kızçeye 😴🌙💤🛌🥱