Biraz geç oldu ama kademeli olarak azaltarak emzirme sonlandırma işine girdim bugün 2.gecemiz. Oğlum 31 aylık çüş demeyin son 3-4 aydır çok azaltmıştım çok bağımlıydı çünkü ve uyku problemi hala devam ediyor yeter diyip 2 gündür hiç vermeyerek ayağımda sallayarak uyutuyorum kendisi de anladı sanırım hiç diretmiyor çünkü geceleri çok sık emiyordu gün içinde hiç vermiyordum bir de uykuya geçerken veriyordum ama beklediğim gibi olmadı hiç vermiyorum. Yardım istediğim konu memeler şişti mastit olmamak için günde 1 kere sağsam mı yoksa sütün kesilmesini mi beklesem? Bir de 2 gündür hiç meme vermedim unutması ne kadar sürer? Çok ağlarsa 1 kez olsa dayanamasam uykulu halde versem yine süreç başa mı döner?