Henüz 8 günlük bı bebeğim var ağzında hafif bı pamukçuk var karbonatlı suyla gazlı bezle siliyorum ama başka önerisi olan var mı? Bir de sağ gözünde çapaklanma var bugün çayla sildim iki kez ama şimdi baktım yine olmuş yanlış mı yapıyorum damla mı kullanmak gerekiyor acaba siz ne yaptınız bu durumda çocuğun gözü kapanıyor tamamen 😔