kuzey2407 12 günlük bebeğim 2 gündür kaka yapmıyor anne sütü alıyor sadece mama yok yani normal mi? İlk günler günde 4-5 kere yapıyordu
tonymontana kuzey2407 10 gun suresi var ama 3 gunu gecerse tabimide bebeginizin doktoruyla iletisime gecib
firstmama Endişelenme 10 güne kadar kaka yapmaması normal bol bol memede tutmaya emzirmeye devam et çişli bez sayısını not al günlük doktora gittiğinde bildir doktoruna. Çişli bez varsa endişelenme çişli bez dahi yok sayı 5’ten düşükse hemen dra danış
ecekrk kuzey2407 10 güne kadar normal takip edin bir karnında sertlik varmı ama gazda sertlik yapar gazını çıkarttıktan sonra bakın sertlik yoksa sorun yok bu süreçte gaz sancıları olabilir onları kakadan zannetmeyin anne sütü alan bebekte kakayla alakalı sıkıntı olmaz o ıkınmalar vs gazdandır