Oğlum 10 aylık ama ben ve babasından başkasına hiç gitmiyor hep ağlıyor . Ailelerimiz için de bu durum aynı yabancılar için de . 5 ay sonra işe başlayacağım ve bakıcıya vereceğim bu durum nasıl geçer nasıl alışır bilmiyorum hep böyle ağlayacak mı🤷🏻♀️ bu durumu yaşayanlar var mı acaba