On buçuktan gece bir buçuğa kadar ne ışık açtım nede sesli konuşuldu eşimle paslaşarak uyutmaya çalıştık ama asla uyumadı. Ağlamıyorda öylece bakınıyor ara ara gözlerini kapattı. En sonunda eşim çıkarttı odadan bi yarım saat oynadı onunla derken 2.30’da uyumuşuz ama sabah yine 7.30’da güne başladık 🥴 Allah rızası için şu aralıksız uykuyu nasıl beceriyorsunuz bi taktik verin🫠