Kızlar esimin akrabasi var 32 yasinda 3 çocuklu bizde 28 yaşında tek çocukluyuz neyse onlar bana kahvaltı ya 5 cayina aksam cayina gelirler habersiz haberli gelirler ama o kimseyi evine cagirmaz eniste cagirirsa o zaman gidersek sadece mısır patlatir ya sadece Nescafe yada burcak bisküvi koyar ama ben kahvaltıysa karışık kızartma, borek, menemen, 5 çayıyla kek tatli borek salata yaparim aksam cayiysa kuruyemis tatli veya pasta cips cekirdek kahve cikolata meyve gibi hazirlarim herkes o nasil yapıyorsa sende oyle yap sende yeyipte evinde terbiyesizlik diyolar bize gelecekler ben yine hazırlık yapayimmi yoksa o gibi sadece soğuk kahvemi yapayim sizce ???