BelisMelis411 Kızlar bebegmn burnu az tıkalı gibi cok fazla değil ama işte acmaya calıstım fakat cokta izin vermedi bas ucuna sogan koysam rahatsız edermı ?
12betul BelisMelis411 Rahatsız etmez . Ben de büyük kızlarımı burnu tıkalı iken bu yöntemi çık denedim . İyi de geliyor . Ama yine de içten temizlemek önemli canım . Sık sık temizlemen gerek ki ciğere inmesin
D_deniz BelisMelis411 fizyolojik serum ve manuel aspiratör ile hergun kaç kez gerekirse açmanız gerekir. Bu aylarda bebekler ağızdan nefes almayı bırakıp sadece burundan alırlar o yüzden burnu açık tutun
BelisMelis411 12betul 1 top gordm sadece burnunda 😀 oda kucuk engelleyecek gibi değilde ne yaptıysam alamadm onu nem makınasınıda actm az. Bğyğk kızımda yaoıyorum o soganıda bu mınnakta daha yapmamıstm ondan sordm tesekkurler :)
BelisMelis411 D_deniz serum fızyolojık sıktım bıraz ovaladım agıza takmalı aparatla cekmeye calıstım bakayım bı daha tesekkurler