Valla ben hem süt fazlalığı,hem meme ucu sıkıntısı ,hem mastit hem tıkanıklık hepsini yaşadım.sağarak vermek aşırı zor bi durum.benim psikolojimde bedenimde kaldırmadı kesmek zorunda kaldım.çok zor bi durum.süt azaltan ilaçlar var ama kesme ihtimalide var