5 ay 23 günlük sürekli ağlıyor çok yoruldum zaten normalde kolik mız mız bir bebekti ama şuan pik yaptı gece sürekli ağlıyor gözler kapalı karnı tok gazı yok doktor diş görünmüyor dedi calpol verdim akşama kadar herşeyi denedim zeytinyağı karanfil kafayı yicem eskiden yine kucakta dururdu suan o da yok napacagım atak mı var yine ya