Ben bebeğim 6 aylıkken vermeye başlamıştım, yaz ayında çok çok sıcak olduğunda çay kaşığının ucu ile dudaklarına değdirmiştim bir kaç sefer o kadar onun harici 6. ayının dolmasını beklemiştim doktor sütün içerisindeki su gayet yeterli çevreye kulak asma demişti.