gny_26
Selam ben 56 kilodan 52 kiloya düştüm.
Fakat göbeğim gitmedi tabiki
O yüzden online destek aldım diyet + spor
Haftada 3 gün ağırlıkla ( dummble ) bölgesel çalışıyorum , boş günlerde de leslie karın yapıyorum.
Tek başına yeterli değil kas grubunu çalıştırmanız gerekiyor.
Tabi ki beslenme düzeni de şart