Merhaba arkadaşlar memlekete geldik 40 gün falan oldu döneceğiz artık ama kızım kendi evimizde 9 da uyurken şimdi 11 kedi buluyor hatta bazen geçiriyor acaba evimize döndüğümüzde normale döner mi ya tekrar o düzeni nasıl ağlarım acaba tam 2 yaşında bu arada