4 aylık bebeğim var sütüm az geldiği için mama da veriyorum. Sma mama kullanıyorum ama ayda 600 civarı kilo alıyo pek kilosu da yok. Sizce mama kullandığım mama bebeğime yaramıyor olabilir mi? Sizce hani mamayı kullanmalıyım ben sma içeriği temiz bi mama ve ilk çocuğuma da kullanmıştım iyi geliyordu o yüzden ikinci bebeğime da aldım