aleksandralarossa ne kadar büyük eve çıkarsanız o kadar sığmıyorsunuz vallahi herkesin rahatlığı ve konfor alanı için kesinlikle 2+1 olmalı ama eğer ki parayı bankaya yatırıp değerlendirecekseniz yani risksiz bir yatırım olacaksa istediğiniz zaman ana paranızı koruma altından alacaksanız çocuk ortaokula gidene kadar 1+1 ev olabilir ben en son iki çocukla dayanamadım iki artı bir daha büyük eve geçtim ama bizimki yanlış anlamayın yaşayan bir evdi akşama kadar çocuklarla evdeydim gelen giden oyun eğlence her şey bir odanın içindeydi gerçekten psikolojim kaldırmıyordu şükür rahatladım ama kendi evimdi şimdi kiradayım insan oğlu nankör bir türlü memnun olmaz kocaman eve geçtim yine sığmıyorum diyorum yetmiyor vs bende anlamadım