Kızlar merhaba eski postlarımda hamilelik şüphem olduğunu söylemiştim bugün gecikmem herhalde 10 günü geçti bugun kan testi verdim sonuç yarın öğlen çıkacak dendi fakat dün gece böyle akıntı şeklinde pembemsi bi kanama oldu bugün baya kırmızı avuç içi kadar yine kanama geldi ama akıntı karışık şekilde bu üstte yazdıklarımdan biri olabilir mi hani baktım kan kırmızı olursa değil adet yazıyor ama tabi yaşayanlar daha iyi bilir ben iki çocuğumda da böyle bişey yaşamadığım için nasıl bişey olduğunu bilmiyorum ve bunun genelde regl tarihi öncesi yaşandığını okudum hani sonrası değil sizede bir danışmak istedim 🫠