Hanımlar Merhaba
3 aylık hamileyim. 2 gün önce ayak tabanım hafif hafif kaşınmaya başladı dün de tam ayağımı bastığım kısımda küçük su topu çıktığını ve hafif kaşındığını görünce hemen çarşamba günü için randevu oluşturdum. Ama dün gece kaşıntıdan uyuyamadım internette bir kaç doğal yöntem vardı ( aloevera sürün kaşıntı azalır) yazıyordu denedim işe yaradı kaşıntıyı aldı.Sabah kalktığımda üzerine basamıyordum ve baktığımda apse gibi sarı bir su torbası ile karşılaştım asla üstüne basamıyorum. Acile gittik ama cildiyeye gitmemi söyledi. Yarına başka bir özel hastaneye randevu oluşturdum. Az önce baktım kontrol ettim patlamış ama yara çok acıyor. Ne yapmalıyım başına gelen var mı acaba ? Daha önce ben asla böyle bişey yaşamadım ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Ayak bakımıma inanılmaz önem veren biriyim. Ayakkabılarım hep temizdir pamuklu çorap giyerim. Sanırım sitenin havuzuna çocuğu götürdüğümde bulaştı hiç bilmiyorum 😪