Herkese merhabalar:) Ben hamileyken çok araştırmış ve uyku eğitimi hakkında eğitim bile almıştım çok kararlıydım 4 ay da öyle uyuttum ama 4. ay atağı beni o kadar yordu ki ben gurbette yaşıyorum eşim de eve geç geliyor ne kendime ne eşime ne çocuğuma yetebiliyordum memeye alışmasın aman sallanmayı hemen bırakır dedim ama gelin görün ki kızım 25 aylık ve hala sallıyorum o kadar sıkıldım ki ya öyle çok kilolu bi çocuk değil ama artık sallamaktan sıkıldım yani koyıyım beşiğine ya da yanına uzanıyım birlikte yatalım istiyorum. Denedin mi diye sorucaksınız evet denedim yanına uzandım sarıldım başladı ağlamaya ama öyle bi ağlama krize girdi mosmor kesildi zaten kızımda en sevmediğim şey bu kolay kolay ağlamaz ama bi ağlıyor katılıyor elim ayağım birbirine karışıyor tekrar aldım kucağıma sakinleştirdim geri koydum baktım olcak gibi değil pes ettim kaynanamda eninde sonunda bırakıcak benim bütün çocuklarım kendisi bıraktı diyor ama benim kızım sallanmaktan çok keyif alıyor bebeklerini bile sallar pışpış yapar nasıl yapacağım benim bu durumumu yaşaynlar varmı akıl verebilecek birisi:(