Oyy maşallah ya çok tatlı😍 benim kızımın da yaşından sonra döndü kıvırcıklaştı. Bence hiç bir şey yapmayın bukleleri de çok güzel. Ben duştan sonra elimle buklelerini düzeltiyorum o kadar. Biraz daha büyüsün 4-5 yaşında o zaman organik bi şeyler vardır illa ki onlardan sürersiniz. Şimdi hiç gerek yok gibi duruyor