user92642835096 ben hiç mama kullanmadım benim yediklerimden(süt ve süt ürünlerine domates portakal vb) dolayı alerji olmuştu ben diyet yaptım sonra alerji doktoruyla ilerledik çok şükür 1 yaşına doğru baya azaldi ama daha önce çok duydum mama alerji yapabiliyormus içeriğinden dolayı doktora gidin bence o size uygun mamayı tavsiye eder