Hanımlar ben şimdi trileçe yaptım triliçenin üstüne kakaolu kremşanti kalmıştı onu döktüm şimdi karamel sos koyacağım sizce karamel sosun gözükmesi için kremşanti’in üstüne Hindistan cevizi dökeyim sonra mı kalemini dökeyim yoksa direk kakaolu kremşantninüstüne mi dökeyim