tuayyo Bu nedir kızlar yahu u yu mu yor inat ediyor bağırıyor ağlıyor çocuğum 180 derece değişti 2 günde değişti resmen gün içinde sürekli temas koydugum an ağlıyor allahım tüm annelere sabır 🥹🙏🏻🙏🏻
Minikbirprenses tuayyo gündüz hiç uyumuyordu gecede aynı felaket yanimda yatırdım ağlayınca hemen memeyi verdim ağzına geceleri birwz öyle attlatrik
ikibaloglanannesi tuayyo En nefret ettiğim ay. İlk oğlumda 4.ayda çok çekmiştim. Şu an 2.oglum 4 aylık oldu bizde de başladı. Aynı süreci tekrarlıyoruz resmen😂
pofpof Maalesef 4. Ayına dek herşey o kadar kolay ve güzeldi ki şuan tam olarak götle don gibiyiz 😂 adla birşey yapamıyorum tıvalete rahat gitmek falan lüks yani 🥺
tuayyo pofpof hep ne 4. Ay atağı ya normal geçiririz dedim cevabımı çok güzel aldım tam olarak bizde öyleyiz ne zaman gececeeek buuuuu
dayes tuayyo ahahaha ya alıştım ya da delirdim o yüzden eskisi kadar etkilenmiyorum ahahah 2.5 yaştan sesleniyorum
tuayyo Minikbirprenses bende suan öyle yapıyorum anne yanında yatmıyor yatağa koyunca bir nebze olsun uyuyor mırıldanınca hemen meme veriyorum valla gece uyuyor muyum uyumuyor muyum hiç anlamıyorum 😂
tuayyo dayes 😀😀😀 Bakalım benimde şimdi bir girişim vardı çıkışım nasıl olur kim bilir 😀 2.5 yaşına gelmiş maşallah allah bagıslasın 🥰
ikibaloglanannesi tuayyo Bundan sonrasi kolay ama tek şu 4.ay atağı sıkıntı😂😂 Bu ay bitmez ama bizlere😂😂
hilyaren tuayyo 3 ayı dolduralı ufaktan ufaktan başlamıştı bizim zaten 15 gündür daha fazla yaşıyoruz hele de şu 4 gündür sürekli ağlamaklı kucak da bile ağlıyor 3 ay 26 günlük 🥴 bklm ne kadar daha sürecek
sadeceannem esraatli her dönemin atağına baktım hepsinde de meme reddi oldu bizde malesef. İlk oğlumda olmamıştı